שיר אלמליח

סלבס 080321 זמן קריאה. הלם בביצה ימים ספורים אחרי שחשפה כי היא והגרוש שלה מייקל זנזורי חושבים.


Pin On Modles

אבל בחרתי ללכת עם הלב שלי ואני יודעת שזה גם מה שאת היית מייעצת.

שיר אלמליח. שיר אלמליח בהריון שני - מהגרוש שלה. 0937 27082021 ליעד בן צור. שיר אלמליח-כהן דוגמנית ישראלית.

אינסטגרם בר רפאלי כבר עשתה את זה גם מורן אטיאס סימנה וי - אך כעת הגיע תורה של הדוגמנית הלוהטת שיר אלמליח להוסיף עוד הישג לרזומה. קובץ הפיוטים ממשפחת אבוחציראהפיוט אעופה אשכונה של ר אהרון אבוחצירא מושר. הדוגמנית הבינלאומית שהצהירה בעבר כי לא תתחתן שוב נישאה לבכיר ליבה איש העסקים היהודי-איטלקי מייקל זנזורי באירוע מצומצם כוכב ים.

28 באוקטובר 1989 גיל 27. שיר אלמליח לא נחה לרגע ומספרת על כך בכתבה לזמנים בריאים של ידיעות אחרונות. שיר אלמליח זוכה מאיתנו בעיטור המתלבשת המצטיינת של הארוע עם חליפה מדהימה של אמפוריו ארמני לפקטורי 54 נעליים של פראדה ותיק גוצי.

הדוגמנית הלוהטת שיר אלמליח נמצאת ב ימים אלה באיים המלדיביים חוגגת את יום הולדתה ה- 28 יחד עם בן זוגה צלם האופנה האיטלקי גוזף קראדו שהשקיע בבחירת ליבו בחופשה מפנקת. שיר אלמליח התגרשה באופן רשמי. מתוך עמוד האינסטגרם של שיר אלמליח מתוך instagram החלטתי להביא לרפאלי שלי עוד אח מאותו האבא.

אולי היינו שוברות את כל מופע מותגי-העל המרהיב הזה עם אקססוריז. הישראלית העסיסית שבתקופה האחרונה משקיעה את רוב זמנה בטיפוח קריירה. את מכירה אותי כל כך טוב ויודעת שמבחינתי גירושים שניים זה כישלון.

נכון מייקל ואני התגרשנו אנחנו חברים אנחנו מסתדרים והולכים. הלם בביצה ימים ספורים אחרי שחשפה כי היא והגרוש שלה מייקל זנזורי חושבים לעשות ילד משותף נוסף בהורות משותפת נראה שהתינוק מספר שתיים של שיר אלמליח. זכיתי בתינוק ממש נוח הוא קם בלילה רק פעם אחת חודשיים וחצי אחרי לידת בנה הבכור אלמליח חוזרת לדגמן משחזרת את המסע הקשה שעברה כדי להפוך.

שיר אלמליח כותבת לסבתא קולט שנפטרה מיד אחרי המפגש האחרון שלהן. מחרוזת פיוטים מתוך יגל יעקב. הסוד של שיר אלמליח לגוף חטוב בלי להיות רעבה.

נפרדה סופית מעולם הכדורגל. שיר אלמליח צילום. היא מקפידה להתאמן חמש פעמים בשבוע אוכלת לפי תפריט קפדני שקבעה עבורה נטורופתית עושה פעמיים בשבוע פילינג ועסוקה מאוד בקידום הקריירה שלה.

בעלה והכדורגלן בדימוס אלרואי כהן פרש בזמנו כידוע מעולם הספורט והחל בזמנו לשמש כמנהלה האישי. שיר אלמליח ובעלה לשעבר מייקל זנזורי אמנם גרושים באופן רשמי ומנהלים חיים נפרדים אבל בזכות הסטוריז. צילומים נועזים עבור אחד המגזינים הנחשבים באיטליה.

אחרי הפרידה והלידה הדוגמנית קיבלה גט ממייקל. שיר אלמליח ומייקל זנזורי אפריל 2019 צילום. שיר אלמליח התחתנה בשנית.

שיר אלמליח התחתנה בפעם השנייה כאשר מדובר באהבת אמת כנראה שאין צורך לחכות - כמו במקרה של הדוגמנית היפהפייה שצעדה הערב בשמלת כלה לעברו של בן הזוג בחודשים האחרונים מייקל זנזורי. עשור של זוגיות דביקה שהחלה עוד בבית הספר והמשיכה לנישואים הסתיימה כאשר אני שיר אלמליח אחת הדוגמניות המצליחות במדינת ישראל נפל דבר והיא סיימה את הקשר ויצאה לדרך חדשה.


Pin On Modles


שיר אלמליח בקמפיין לוהט Fashion One Piece Supermodels


Pin On Shir Elmaliach


שיר אלמליח אני לא הולכת עם כל אחד


Pin On Laci


שיר אלמליח חיפוש ב Google


שיר אלמליח ההורסת מצטלמת לגקי הו Shirelmaliach Jackieo Il Talbuba Hai Hair Hair Color Style


Pin On Shir Elmaliach


שיר אלמליח חיפוש ב Google Crochet Bikini Pretty Swimwear


Pin On Shir Elimalach


שיר אלמליח בקמפיין לוהט Fashion Women Celebs


לביבות לוהטות מקים קרדשיאן ועד שיר אלמליח Israeli Girls Got The Look Girl


Pin On Modles


שיר אלמליח חיפוש ב Google Bikinis Swimwear Strapless Bikini


שיר אלמליח חיפוש ב Google Model Agency Model Women S Blazer


איפה קנית מאיפה הז קט של נועה קירל והתיק של שיר אלמליח


Tank Top Fashion Fashion Women


Pin On Pictures


הפטריה תמונות ללא צנזורה של שיר אלמליח שפורסמו היום מעוררות סערה ברשת Backless Dress Formal Formal Dresses Fashion

close